awal2 tahun dlu, kulit muke saya terok..........sangat.terok yg mmg terok.
so after few session p klinik kulit.muke sy makin ok.
b4
after
k, xgne fotoshop, bapakshop ke hape k.
then diikuti dgn cari keje. dang.........tuh pengalaman yg xley dilupekan langsong.
bpe kali jmp dgn fraud company, smpai takot lgsg2 nk p interview lg.
dapat pulak kawan muksibat, tlg kite xnk, biler sy dh dapat kje pandai lak cr nk mintak tips.
dasar kawan ptt masok longkang
patu dpt 2 pilihan, sambung master or kje di standard chartered. nih d best moment
so sy pilih master sbb if saya sambung, sy jg dpt pengalamn bekerja sbg research assistant.
alhamdulillah...
2 bulan di pilah, saya pon buat loan tok beli my baby 'vivi'. my 1st car ever.
nih lar vivi ksygan
stp hujung mggu baba belai, sambil dibebel oleh mama sebab mmbasuh kte vivi ni.jeles lettew....
bulan 10 saya grad. n dpt segulung ijazah.tp hanye 'second class upper'. thats ok. bersyukur. next time blaja main2 lagi k. (perli diri sndr)
than encik paan set tarikh keramat.....untuk ape? ade lar.. 2012 insyaALLAH..
ai encik paan
xsabar nk tunngu 2012.
-nanti encik kawan baik balik ke mesia.sungguh xtpu, xsabar nk die blk!blk cpt2!!!
-cik kawan baik akn ikot jejak langkah menyambung pelajaran.nnt kami akn kmbali bergosip hal2 ilmiah shje, xlagi mengenai tentang dhia, mahupun yusri dan lisa.nonono (tpu)
-my sis nak kawen dah.
-dapat p pulau langkawi (dh brape abad xpergi)
-nk timang bebi!!!!!!dah siap dh beli barang2 bebi.sgt xsabar ye ema, bkn kamu yg nk branak pon.
-dpt keluar dr phase buat proposal.xmao tgk dh.pening sgt
-sy nak ............................ (Ya Allah, kami hanya merancang, Engkau yang menentukan)
so, dgn ini.sy ttp cte.dh.nk sambung buat kje. mrepek jer kje dr pg.nah tgk gmbr sy yg comel nih.kang xtao lak sape yang dok tulis pjg2 nih
(sy ratu amek gmbr sndr n prasan cun)
k2, bye!


No comments:
Post a Comment